Вівторок, 19.03.2024, 07:28
Віртуальна лаботаторія вчителя математики
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 133
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відкритий урок з математики у 6 класі

Урок узагальнюючого повторення

Тема: «Дії зі звичайними дробами»

Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання та вміння учнів з теми, розвивати навички колективної роботи у поєднанні з самостійною; застосувати вивчене до розв’язування задач; переносити набуті знання і вміння в авторські задачі.

Розвивати патріотичні виховання, колективізм, міжпредметні зв’язки, самостійність, творчість.

Виховувати культуру математичної мови, почуття доброти, бажання прийти на допомогу

 

Навчальна презентація до уроку

Відео для фізкультхвилинки 'Україно, ми твоя надія'

Відео "Козацький марш" для релаксу

План-конспект уроку

План-конспект уроку математики у 6 класі

Вчитель математики СЗОШ І – ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького Нагурнік Л.О.

Тема: «Дії зі звичайними дробами»

Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання та вміння учнів з теми, розвивати навички колективної роботи у поєднанні з самостійною; застосувати вивчене до розв’язування задач; переносити набуті знання і вміння в авторські задачі.

Розвивати патріотичні виховання, колективізм, міжпредметні зв’язки, самостійність, творчість.

Виховувати культуру математичної мови, почуття доброти, бажання прийти на допомогу

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашньої роботи. Повідомлення консультантів про виконання домашнього завдання. Якщо є запитання до домашньої роботи, учитель відповідає на них.

Сьогодні ми маємо дати відповідь на три запитання: «Що вчити?», «Як вчити?» і «Для чого вчити?» і перевірити просту істину, визначену ще Конфуцієм: «Три шляхи ведуть до знань шлях міркувань – він найблагородніший, шлях наслідування – він найлегший і шлях досвіду – він найгіркіший». Кожен із вас повинен поставити перед собою ціль, над досягненням якої буде працювати на уроці. Подумайте, які це цілі.

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Правило додавання звичайних дробів.
  2. Правило множення звичайних дробів.
  3. Які числа називають взаємно оберненими?
  4. Правило знаходження дробу від числа.
  5. Правило ділення звичайних дробів.
  6. Правило знаходження числа за його дробом.

На дошці записаний кросворд. Учні усно його розгадують і у виділеному стовпці читають прізвище «Мазепа». Хто це такий?

Іван Мазепа – видатний державний і політичний діяч, гетьман України з 1687 року по 1709 рік. Офіційний титул – гетьман війська Запорізького обох сторін Дніпра. Ввійшов в історію України як символ українського народу, який прагнув зробити Україну великою європейською державою, звільнив її із-під іга московського царства.

Сьогодні мовою математики ми дізнаємось багато цікавого про козацтво.

Козацький рух України був одним із найяскравіших сторінок літопису боротьби народу за незалежність. Це були мужні воїни, які любили свою Україну, захищали її землі від загарбників. У тому, що ми, українці, сьогодні є народом, нацією, провідна роль належала козацтву.

Козаки дуже дбали про навчання і виховання своїх дітей. В 17770-1746 р. на Лівобережжі існувало … шкіл. А скільки шкіл існувало, ми дізнаємось, розв’язавши завдання.

Два учні з кожного варіанту працюють біля дошки. Розв’язання цих завдань учні записують у зошиті. Кожен учень слідкує за розв’язанням завдання на дошці. Якщо скласти відповіді цих завдань у число, то отримаємо, що існувало 886 шкіл.

Які задачі можна розв’язати за допомогою дробів?

  • Як знайти дріб від числа, або як знайти частину від цілого?
  • Як знайти ціле число за значеними його дробу, або як знайти ціле число за значенням його частини?
  • Яку частину становить єдине число від іншого?

Як знайти ціле число за значенням його дробу, або як знайти ціле число за значенням його частини.

На Запорізьку Січ прийшли втікачі від панів. Це були селяни із Центральної України, Східної України, із Криму. Для того, щоб пани їх не відшукали, втікачі отримували нові прізвиська. Деякі назви були пов’язані з овочами, інші – означали назви дерев, птахів. Розв’яжемо з вами задачу про козаків з прізвиськами.

 

Підсумок розв’язання задачі (учні розв’язують в парі).

 На екрані – картинка Рєпіна «Козаки пишуть листа турецькому султану».  козаків з оселедцями,   решти – в шапках і 5 – зі зброєю. Скільки козаків зображено на картині?

Учень розв’язує задачу біля дошки.

Підсумок.

Я задала творче домашнє завдання для призерів цьогорічної олімпіади з математики: «Скласти задачі на звичайні дроби». Чи справились хлопці? Послухаємо їх.

Складання плану розв'язання задачі про хотинську битву

Підсумок уроку.

Дітки, на початку уроку ви ставили цілі. Чи досягли ви своєї мети?

Дякую учням за урок, роблю висновки, звертаю увагу на ті моменти, де учні помилилися. Виставляю оцінки за урок.

Д/з – № 86, 96, 104, зб., ст. 14 параграф 6 – 11


Форма входу
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz